18. feb. 2011

Styleguide part 1.


I fredagsbaren inden vinterferien blev jeg spurgt af en god kollega, om jeg kunne ha´nogle gode ideer til hendes klædeskab. Hun gad faktisk ikke selv og købe tøj, og det interesserede hende faktisk heller ikke en sk..! Ok, tænkte jeg....findes de.....altså den slags mennesker??...Ja det gør de så åbenbart. Jeg sagde straks ja til projektet, da før omtalte kollega er en af dem der har det hele kørende for sig....1. En krop som folk vil betale penge for. 2. Et skønt humør og et sødt væsen. 3. sidst men ikke mindst....Modet til at overlade det til mig at kommen med gode ideer. Så....here goes....et kvalificeret bud på sommer basis sager. Disse herligheder er alle fundet i den budget venlige afdeling hos: www.hm.comwww.topshop.com og www.asos.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar