14. maj 2011

2. Step

Så blev det endelig tid til 2. step i bikini bootcampen. Jeg har haft en sindsyg travl uge, så det har været noget småt med indlæg her på bloggen....Det beklager jeg selvfølgelig, men sådan er livet jo engang imellem.
Anyway...Denne gang er vi nået til futterne! Nu skal de kære små jo ud i fri dressur, og det er ikke altid noget kønt syn vel? Jeg tager med jævne mellemrum en tur til fodteraputen, som holder de værste uhyreligheder fra livet, men ind i mellem behandlingerne praktisere jeg dette dybt underlige, men yderst effektive ritual.
1. Tag et dejligt varmt fodbad, evt. tilsat lidt mandelolie.
2. Smør fødderne i creme.(ikke mellem tæerne!) Jeg anbefaler Matas Fodsalve...God, billig og drøj!
3. Pak fødderne ind i Vitavrap.
4. Nap et par varme bomuldstrømper udover hele herligheden.
5. Efter et par timer, eller måske hele natten, har du nu de blødeste fødder, som skriger på en laber sommer lak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar