10. aug. 2011

Den løvegule fra H&M


Som jeg skrev tidligere, er jeg blevet lidt hooked på den gule der dominerer efteråret hos rigtig mange designere dette efterår. Da en (lækker) trøje fra Acne typisk koster mellem 1100,- og 1300,- synes jeg måske det er en god ide at være lidt mere end bare "lidt hooked".....Derfor afprøver jeg farven med en strik fra H&M til 199,- Hvis jeg opdager, som jeg ret tit gør når det kommer til farver i min garderobe, at jeg ikke er helt så hooked alligevel, så kan min pengepung bedre klare afskeden. Den opmærksomme læser tænker nu "jamen ser jeg ikke to trøjer i dette indlæg, og er den ikke grå?" Og der er svaret "Jo, den er go´nok" Jeg synes faktisk denne strik er så fin, så da jeg så den i grå var det en køber. Grå går bare aldrig galt hos mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar