6. aug. 2011

End of summer.


Sommeren går på held, og inden længe er det tilbage i skole.....Det er skønt med ferie, men det bliver nu dejligt at komme på arbejde igen. Vi har haft en dejlig lang sommerferie med en uge i nogle gode venners sommerhus ved havet, med vores nye hund. En skøn uge med mine forældre i deres båd. En masse regnvejr, men også dejlig mange solskindsdage. Har kamp-savnet min store datter, der har været 14 dage i Frankrig med bedste-veninden. Jeg nåede kun lige at nyde hende et par dage, inden de fløj til Bornholm. Bakke-tur med min yndlings svigerinde og svoger og deres søde piger som er sommer tradition og ungernes ferie højdepunkt. Tur på National museet (eller som Valdemar siger: Natioknaldhuset og se guldkornene) og Christiania, hvor der godt nok var en ung dame der fik en på opleveren.  Massere af Paradis ( is der efter min bedste overbevisning fortjener et par stjerner i Michelin guiden) sol, regn og afslapning. What more can a girl ask for?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar