24. feb. 2011

Galla.




Forleden dag blev jeg spurgt:"Hvad skal man ha´på når man er inviteret til galla-fest? Det kunne der jo være mange gode svar på, men da spørgsmålet kom fra en pige på 17 år synes jeg ikke man behøver at gå efter det klassiske galla look med lang kjole og opsat hår. Så her er mit forslag. Hvid er en af sommerens helt store tendenser, så denne blonde kjole fra Topshop vil også kunne anvendes til lidt mindre festlige begivenheder med flade sandaler resten af sommeren. De knald røde læber kræver lidt mod, men hvis man tør er man ihvertfald sikker på at være helt fremme i skoene. Og hvad sko angår, så er jeg personligt helt syg for at få fingrene i de her nude skønheder....Sidst men ikke mindst synes jeg at denne løse fish-tail fletning er SÅ fin, og hvis ikke en 17-årig kan bære en sådan til en galla-fest, så ser det skidt ud for os andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar