22. jul. 2011

Do It Yourself



I søndags (i regnvejr....) var ungerne og moi i bio og se KungFu Panda 2, som kan anbefales hvis det aldrig stopper med at regne.  Alt mit tøj er noget kedeligt, gammelt lo.., så det er der ikke meget sjov at skrive om.....However, havde jeg fikset min elskede, oldgamle og nu hedengangne silke T-shirt fra H&M op med en lille hjemmelavet drapering. Det er så enkelt som at klø sig.....Nap en køkkenelastik om en "tot" af stoffet på bagsiden af blusen, og.... wuptii.....så har du en drapering det kan få selv Alexander Wang til at vende sig. (Ok....måske ikke helt, men I forstår pointen...) Armbåndene har jeg lavet af hægter fra Jem&Fix og silkesnor fra www.nordicbeads.dk. Måske ikke high-fashion, men jeg er sikker på at min bankrådgiver vil være stolt af mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar